Monday 15 January 2024

معرفی سلاح های تک تیرانداز برتر پابجی موبایل

 

اگر قصد دارید از بهترین امکانات پابجی موبایل ازجمله اسکین‌های جذاب برای اسلحه‌های خود بهره‌مند شوید، برای خرید یوسی پابجی موبایل و دریافت آنی آن به وبسایت فروشگاه ونوم استور مراجعه کنید. بازی پابجی موبایل 

سلاح تک تیرانداز برتر پابجی موبایل

سلاح‌های تک تیرانداز یا اسنایپر رایفل‌ها در پابجی موبایل به پلیر‌ها کمک می‌کنند بازیکنان دشمن را از فاصله دور هدف قرار داده و از بازی حذف کنند. در ادامه ویژگی‌های ۵ نمونه از بهترین سلاح‌های این کلاس را بررسی خواهیم کرد.

سلاح تک تیرانداز AWM

یکی از برترین سلاح‌های تک تیرانداز پابجی موبایل (AWM) نام دارد که جزو قدرتمندترین سلاح‌های کلاس اسنایپر رایفل در این بازی به‌شمار می‌رود. این اسنایپر بولت اکشن (Bolt Action) قادر است دمج بسیار بالایی به هدف وارد کند. در حقیقت AWM می‌تواند با یک شلیک، صرف‌نظر از داشتن کلاه لول۳، انمی را از بین ببرد. این اسلحه با دمج پایه ۲۶۴ با هدشات، در مقایسه با دیگر سلاح‌های موجود در بازی، بیشترین دمج را از فاصله دور وارد می‌کند.

سلاح تک تیرانداز M۲۴

سلاح تک تیرانداز M۲۴یکی دیگر از سلاح‌های برتر کلاس اسنایپر رایفل در پابجی موبایل به‌شمار می‌رود. این سلاح بولت اکشن و بسیار موثر نسبت به AWM دمج کمتری وارد می‌کند، اما همچنان می‌تواند با یک یا دو هدشات انمی را از بین ببرد؛ حتی اگر پلیر دارای هلمت یا کلاه لول ۲ باشد. برخلاف AWM که کمیاب‌ترین سلاح پابجی موبایل به‌شمار می‌رود، M۲۴را راحت‌تر می‌توانید در بازی پیدا کنید. این سلاح در کریت‌ها و حتی روی زمین در سراسر مپ قابل لوت کردن است.

اسلحه M۲۴در فواصل متوسط و دور بسیار موثر عمل می‌کند. نرخ آتش این اسلحه از دیگر رایفل‌های بولت اکشن سریع‌تر است و استفاده از آن را در نبرد‌های نزدیک آسان‌تر می‌کند. به‌علاوه، این اسلحه می‌تواند اتچمنت‌های متعددی مانند سوپرسور یا صداخفه‌کن، خشاب اضافه و اسکوپ دریافت کند که عملکرد آن را تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهند.

سلاح اسنایپر M۲۴در ابتدا تنها از طریق ایردراپ قابل دسترس بود، اما اکنون در نقاط مختلف مپ یافت می‌شود. از دیگر ویژگی‌های خوب این سلاح می‌توان به نرخ آتش بالا اشاره کرد. البته ریلود این اسلحه کمی زمان‌بر است.

سلاح تک تیرانداز VSS

سلاح تک تیرانداز (VSS) بدون شک یکی از اسنایپر‌های منحصربه‌فرد در پابجی موبایل به‌شمار می‌رود و در لیست برترین‌های این کلاس قرار می‌گیرد. رایفل VSS تیر‌ها را به صورت مادون صوت شلیک می‌کند؛ بنابراین اگر سبک بازی شما به صورت مخفیانه و آرام است، می‌تواند گزینه ایده‌آلی برایتان باشد.

VSS یک رایفل نیمه خودکار است که میزان دمج متوسطی دارد و با چند شلیک دقیق می‌تواند انمی را از پا در بیاورد؛ بنابراین می‌توان گفت کنترل و استفاده از سلاح تک تیرانداز VSS به مهارت انگشتان شما و دقت‌تان بستگی دارد. این اسنایپر نیمه اتوماتیک ریکویل بسیار بالایی دارد؛ با این حال، اگر قلق کار با این اسلحه را به دست بیاورید می‌تواند به یک گزینه مرگبار در پابجی موبایل تبدیل شود. سلاح تک تیرانداز VSS سلاح کمیابی نیست و در سراسر مپ پابجی موبایل می‌توانید آن را پیدا کنید؛ بنابراین به دست آوردن آن معضل بزرگی نخواهد بود.

 

 

 

No comments:

Post a Comment